H ενίσχυση της περιβαλλοντικής συνείδησης/κατάρτισης των σπουδαστών στις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας ως προσόν στην επαγγελματική τους εξέλιξη
Περίληψη
Το σχέδιο αφορούσε στην κατάρτιση 30 συνολικά μαθητών της 2ης ΕΠΑ.Σ Σιβιτανιδείου, στο εκπαιδευτικό κέντρο του Επιμελητηρίου Τεχνών και Επαγγελμάτων της Λειψίας στη Γερμανία , σε θέματα σχετικά με την ενέργεια με κύριο στόχο την ενίσχυση της περιβαλλοντικής συνείδησης/κατάρτισης των σπουδαστών στις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας ΄΄.
Η κινητικότητα πραγματοποιήθηκε σε δύο ροές.
1η ροή: Από 5/4/2010 έως 18/4/ και συμμετείχαν 15 μαθητές της 2ης ΕΠΑ.Σ Σιβιτανιδείου, της ειδικότητας <<Τεχνιτών Ηλεκτρολογικών Εργασιών>> με ένα συνοδό εκπαιδευτικό.
2η ροή: Από 28/6/2010 έως 11/7/2010 και συμμετείχαν 15 μαθητές της 2ης ΕΠΑ.Σ Σιβιτανιδείου, των ειδικοτήτων <<Θερμουδραυλικών Εγκαταστάσεων-Συντηρητών Κεντρικής Θέρμανσης >> και << Αερίων Καυσίμων>> με ένα συνοδό εκπαιδευτικό.
Το σχέδιο ήταν στοχευμένο στην στρατηγική προτεραιότητα για ανάπτυξη των ικανοτήτων των συμμετεχόντων μέσα από ένα εξειδικευμένο σεμινάριο για την οικολογική δόμηση, τη διαχείριση της ενέργειας και τη χρήση των ήπιων μορφών ενέργειας στο σχεδιασμό και τη κατασκευή κτιρίων.
Το πρόγραμμα κατάρτισης ήταν εστιασμένο:
- Στη βιώσιμη ανάπτυξη του επαγγέλματος που πρόκειται να ακολουθήσουν οι μαθητές με τη χρήση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας
- Στην εξοικείωση με διαδικασίες βιοκλιματικού σχεδιασμού στα επαγγέλματα των μηχανικών και εγκαταστατών
- Στη διερεύνηση προοπτικών για νέες επιχειρηματικές ιδέες στα πλαίσια της αειφόρου ανάπτυξης και δόμησης
- Στη χρησιμοποίηση νέων τεχνολογιών που διευκολύνουν την πρόσβαση σε αγορές εργασίες με μεγάλες προοπτικές ανάπτυξης
Παράλληλα με το εκπαιδευτικό πρόγραμμα υπήρξαν πολιτιστικά δρώμενα και επιμορφωτικές επισκέψεις σε χώρους ιστορικού και πολιτιστικού ενδιαφέροντος (μουσεία, μνημεία κλπ)
{gallery}images/LEONARDO/IVT/3{/gallery}