Η ΕΤΕ υπέβαλε το 2014 πρόταση στα πλαίσια του προγράμματος Erasmus Plus με τίτλο: ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ, ΣΧΕΔΙΑΣΜΟY ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΄΄ΑΝΟΙΧΤΗ ΚΑΙ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ΄΄.
Η πρόταση εγκρίθηκε και δύο ομάδες εκπαιδευτικών, αποφοίτων της ΑΣΕΤΕΜ/ΣΕΛΕΤΕ θα ταξιδέψουν στο εξωτερικό για να παρακολουθήσουν τα σχετικά σεμινάρια.
Η πρώτη ομάδα των 10 ατόμων θα ταξιδέψει στη Λισαβόνα της Πορτογαλίας από 13-19 Απριλίου και η δεύτερη ομάδα στην Κατάνια της Ιταλίας από 6-12 Ιουλίου.
Αντικείμενο του σχεδίου είναι οι κατάρτιση των τεχνολόγων εκπαιδευτικών σε θέματα εναλλακτικών και ευέλικτων συστημάτων εκπαίδευσης, εστιάζοντας στην απόκτηση γνώσεων για σχεδιασμό και ανάπτυξη online μαθημάτων..
Περισσότερα